Styrkelse af online boligkøbere
CMS Strategi & Implementering, UX Strategi & Design, Mobil & Webudvikling
Lindre angsten for at finde dit drømmehus.
Intro
KB Home er en boligbygger, der er stolt af at opbygge et dybt forhold til sine kunder og guide dem gennem den fyldte oplevelse ved at købe et hjem. Virksomheden ønskede at kopiere denne oplevelse online og levere en boligkøbsplatform, der kombinerede bekvemmeligheden ved at handle online med tilliden og tilliden ved at arbejde personligt med et KB Home-teammedlem. For at opbygge oplevelsen valgte den Stellar.
Udfordringen
At købe en bolig er den største økonomiske beslutning, de fleste mennesker vil tage i deres liv, og det kommer med en tilsvarende mængde angst. Den angst forstærkes, når man søger gennem boligannoncer på nettet, hvor der ikke er nogen til at guide boligkøbere gennem processen.
Alligevel er boligkøbere afhængige af digitale oplevelser til at informere deres beslutningstagning. Virtuelle rundvisninger i boliger er mere og mere almindelige, og boligkøbere nyder at kunne se og sammenligne flere annoncer online.
KB Home ønskede en digital boligkøbsplatform, der kombinerede bekvemmeligheden ved onlineforskning med komforten ved at have en KB Home-repræsentant ved deres side, der rådgav dem om forskellige muligheder.
Stellar Løsning
Stellar developed a home-buying platform that delivered customized content and recommendations to users, giving the site a personal touch and aligning with KB Home’s reputation for excellent customer service.
The platform was integrated with a dozen other third-party home listings sites, funneling more traffic to KB Home’s platform and acting as a lead generator for new business. The KB Home site was also integrated with the company’s CRM database, making it easier to connect home buyers with KB Home team members.
Vores indvirkning
KB Home-platformen har resulteret i et markant løft til dens operationelle effektivitet med enorme omkostnings- og tidsbesparelser for organisationen. At levere en omfattende oversigtsplatform til boligkøbere og levere dem personlige anbefalinger har skabt plads til at levere mere af den højtryks-kundeservice, KB Home er kendt for. Integreringen af platformen med KB Homes CRM-database har gjort det nemmere at spore kunderejsen, forbedre adgangen til potentielle købere tidligere i købscyklussen og resultere i flere kunder, mere salg og mere omsætning.
Kunder elsker platformen lige så meget som KB Home gør.